Специфіка управління інклюзивним колективом

         Сьогодні часто звичайний урок викликає у педагога певні складнощі, а що робити, коли у тебе в класі сидить від одної до трьох дітей з особливими освітніми проблемами? Проте, насправді кожна дитина має особливі освітні потреби, не врахування цього і викликає проблеми звичайного уроку. Питання полягає не в цьому, питання насправді, а що робити?
Зрозуміло, що в умовах масової школи педагог не може задовольнити всі забаганки КОЖНОГО учня, та і не враховувати їх не можливо, бо це призведе до проблем звичайного уроку у звичайному класі, тобто до втрати учнями мотивації.
Інклюзивне навчання передбачає створення РІВНИХ умов для всіх дітей, не зважаючи на їх фізичні і психічні особливості, тут без спеціальних знань учитель не може обійтися. Звичайно, кожна ситуація унікальна і несхожа на іншу, проте у наступному відео спробуємо визначити найважливіші проблеми інклюзивного навчання і можливі шляхи самоудосконалення педагогів для їх подолання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий